افزایش امنیت حساب تلگرام و آموزش جلوگیری از هک شدن حساب تلگرام
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » آموزش های شبکه های اجتماعی » افزایش امنیت حساب تلگرام

اطلاعیه سایت

سلام، به وبلاگ شماره جهانی خوش آمدید.

افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نرم افزار تلگرام، یکی از پیامرسان هاییست که داخل ایران مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته، این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، اما حساب برخی افرادی بدلیل سهل انگاری هایی هک میشود، ما در این مطلب به افزایش امنیت حساب تلگرام و جلوگیری از هک شدن آن میپردازیم.

این آموزش شامل سه بخش است، بخش اول فعال سازی رمز عبور (Passcode) برای نرم افزار تلگرام، بخش دوم فعال سازی رمز عبور دو مرحله ای (Two-Step Verification) برای حساب تلگرام و بخش سوم بررسی نشست های فعال (Active Sessions) حساب تلگرام میباشد.

 

فعال سازی رمز عبور (Passcode):

نرم افزار تلگرام را اجرا کنید و پس از ورود به بخش تنظیمات (Setting)، وارد بخش حریم خصوصی و امنیت (Privacy and security) شده و رمز عبور (Passcode) را انتخاب نمایید.

افزایش امنیت حساب تلگرام

وارد بخش Passcode Lock شوید، در این بخش شما میتوانید رمز عبور را بصورت PIN (4 عدد) یا بصورت Password (شامل حروف، اعداد و علامت ها) انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع رمز، رمز مورد نظر خود را در کادر وارد کرده و تایید را انتخاب بفرمایید.

افزایش امنیت حساب تلگرام

رمز عبور شما برای نرم افزار تلگرام با موفقیت فعال گردید،

در بخش Change Passcode شما میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

Unlock with Fingerprite: با فعال کردن این بخش، نرم افزار تلگرام بوسیله اثر انگشت شما نیز بازمیشود.

Auto-Lock: این بخش تعیین کننده زمان قفل خودکار نرم افزار تلگرام در صورت عدم استفاده از آن هست، برای مثال در صورتی که این زمان روی ۵ دقیقه تنظیم شود، رمز عبور نرم افزار تلگرام در صورت عدم استفاده بصورت خودکار پس از ۵ دقیقه فعال میشود و برای ورود مجدد به تلگرام، نیازمند وارد کردن رمز عبور میباشد.

Allow Screen Capture: این بخش مربوط به اسکرین شات در تلگرام است، در صورتی که این بخش را غیر فعال کنید، نرم افزار تلگرام به شما اجازه اسکرین شات گرفتن داخل نرم افزار را نمیدهد.

افزایش امنیت حساب تلگرام

 

فعال سازی رمز عبور دو مرحله ای (Two-Step Verification):

در این بخش پس از ورود به حریم خصوصی و امنیت (Privacy and security) گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید؛ در این مرحله برای تنظیم و فعال سازی رمز عبور دو مرحله ای Set Additional Password را انتخاب کرده و رمز عبور مورد نظرتون را وارد کرده و تایید کنید.

آموزش افزایش امنیت حساب تلگرام 4

پس از انجام مرحله فوق، نوشته ای به عنوان راهنمای رمز عبور خود انتخاب کرده و تایید کنید، ایمیل خود را وارد کنید، سپس ایمیلی حاوی لینک فعال سازی رمز عبور دو مرحله ای تلگرام دریافت خواهید کرد که پس از ورود به آن، رمز عبور دو مرحله ای حساب تلگرام شما فعال شده و امنیت حساب شما کامل خواهد شد.

نکته: در صورتی که تمایل به انتخاب ایمیل ندارید، برای گذشتن از این مرحله Skip را انتخاب کنید.

 

بررسی نشست های فعال (Active Sessions):

در مرحله آخر افزایش امنیت حساب تلگرام پس از ورود به بخش حریم خصوصی و امنیت (Privacy and security) وارد Active Sessions شوید، در اینجا شما میتوانید تمامی دیوایس هایی که حساب تلگرام شما روی آنهاست را با جزئیاتی اعم از نوع دیوایس، شهر و کشور و آیپی آن مشاهده کنید و در صورتی که به مورد ناشناسی برخورد کردید، آن را حذف کنید.

تبریک میگوشم، شما تمامی مراحل افزایش امنیت حساب تگلرام را طی کردید، حساب تلگرام شما در امنیت کامل و دور از دسترس هکر ها خواهد بود.

در صورتی که در هر یک از بخش های آموزش با مشکل مواجه شدید، مشکل خود را در نظرات مطرح کرده و در اسرع وقت توسط کارشناسان ما پاسخ را دریافت کنید.

شماره مجازی بدون ریپورت تلگرام

اشتراک گذاری مطلب

© کلیه حقوق برای وبسایت شماره جهانی محفوظ بوده استفاده از آن بر اساس قانون انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد.