شماره مجازی تلگرام (Telegram) | شماره جهانی
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » آموزش های شبکه های اجتماعی » تلگرام » شماره مجازی تلگرام (Telegram)

اطلاعیه سایت

سلام، به وبلاگ شماره جهانی خوش آمدید.

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

سلام همراهان عزیز شماره جهانی، امروز آموزش هایی درمورد شماره مجازی تلگرام (Telegram) براتون آماده کردیم؛ پس همراه ما باشید.

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

پیش از بحث درمورد شماره مجازی تلگرام (Telegram)، قصد معرفی پیامرسان تلگرام (Telegram) را داریم.

تلگرام (Telegram) چیست؟

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

تلگرام (Telegram) سرویس پیامرسانی است که با استفاد از آن به راحتی می توانید با دوستانتان ارتباط برقرار کنید. تلگرام (Telegram) امکان ارسال عکس، فیلم، پیام صوتی، فایل، لوکیشن و حتی تماس صوتی را فراهم کرده است.

شباهت تلگرام(Telegram) به سایر برنامه های پیام رسان محبوب تر، باعث شده بسیاری از مردم درمورد این پیامرسان نشنیده باشند یا علاقه ای به استفاده از آن نداشته باشند. اما چیزی که باعث تمایز تلگرام (Telegram) می شود، حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری نهایی است. با این ویژگی اطلاعات مبادله شده از دسترس هر شخص سومی، خارج می شود.

شما میتوانید پیامرسان تلگرام را از اپ استور یا پلی استور به راحتی دانلود کنید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

همان طور که از نام آن معلوم است، شماره ی مجازی شماره ای است که وجود خارجی و حقیقی ندارد. برخلاف شماره های حقیقی، شماره مجازی میتواند بدون اتصال به سیم کارت یا خط تلفن خاصی، امکانات فراوانی را برای شما فراهم کند؛ از جمله ارسال و دریافت پیامک، برقراری و دریافت تماس، استفاده در سرویسهای پیامرسان و … . با استفاده از شماره های مجازی، شما میتوانید از شماره کشور دیگری استفاده کنید.

برای خرید شماره مجازی میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

برای ورود به ربات شماره مجازی اینجا کلیک کنید.

کاربرد های شماره مجازی چیست ؟

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

شماره مجازی

حفظ حریم خصوصی را می توان به عنوان اولین و مهمترین کاربرد شماره های مجازی درنظر گرفت. همانطور که میدانید در بسیاری از پیامرسان ها برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، نیاز به شماره موبایل است. خب این موضوع طبیعی است؛ اما مشکل از آن جایی شروع می شود که شماره ی شما برای مخاطبان و بسیاری از کاربرانی که با آن ها در ارتباط هستید آشکار می شود. شاید این موضوع برای شما خوشایند نباشد. شماره ی مجازی این مشکل را حل می کند؛  به عنوان مثال با استفاده از شماره مجازی تلگرام(Telegram) ، شما میتوانید هم حساب کاربری تلگرام (Telegram) داشته باشید و هم شماره ی حقیقی خود را از دسترس سایرین حفظ کنید.

دیگر کاربرد شماره مجازی برای افرادی است که نیاز به استفاده از چند حساب کاربری در یک زمان دارند. بهترین گزینه برای شما وقتی به حساب کاربری دیگری، بجز حساب کاربری اصلی خود، نیاز دارید همین شماره های مجازی است. برای مثال اگر صاحب کسب و کاری هستید یا برای شرکتی کار می کنید که نیاز به حساب کاربری در پیامرسانی دارد، می توانید با شماره مجازی یک حساب کاربری بسازید. در این صورت نیازی به فاش شدن شماره شخصی شما نیست و می توانید با خیال راحت این شماره را در اختیار مشتری های خود بگذارید.

از آنجایی که شماره مجازی، مربوط به کشور دیگری است، موقعیت مکانی شما محفوظ باقی میماند. با داشتن یک شماره مجازی شما به راحتی می توانید با خارج از کشور تماس برقرار کنید. از سوی دیگر شماره مجازی به شما این امکان را می دهد تا در برنامه هایی که ایران در لسیت تحریم آن هاست، حساب کاربری ایجاد کنید. مثلا برای استفاده از برنامه ی محبوب دوست یاب تیندر (Tinder) نیاز به شماره مجازی دارید.

برای آشنایی با نصب تیندر (Tinder) اینجا کلیک کنید.

 

انواع شماره های مجازی

پیش از خرید شماره مجازی باید به این نکته توجه کنید که برای چه کاری شماره مجازی را می خواهید. انواع مختلفی از شماره های مجازی قابل خرید است که به آن ها می پردازیم.

عادی: شماره مجازی های عادی کاملا امن هستند، با استفاده از این خطوط میتونید در نرم افزار و یا سایت مد نظرتون شماره را تایید کنید و از خدمات سرویس بصورت دائمی استفاده کنید، شماره برای سرویسی که به شما ارائه میشود، به هیچ عنوان به شخص دیگه ای ارائه نمیشه و امنیت بسیار بالایی دارند.

بین المللی: خطوط مجازی بین المللی کاملا اختصاصی، امن و دائمی هستند، این شماره ها امکاناتی مشابه سیم کارت واقعی دارند و میتونید از این خطوط بصورت دائمی و روی تقریبا تمام سرویس ها استفاده کنید و به تعداد نامحدود پیامک و تماس دریافت کنید، برای مطالعه توضیحات بیشتر میتونید از مطلب زیر استفاده کنید:

شماره بین المللی آمریکا

 

آموزش ثبت نام و استفاده از شماره مجازی تلگرام (Telegram)

برای استفاده از شماره مجازی تلگرام (Telegram)، در ابتدا با مراجعه به گوگل پلی یا اپ استور، بسته به سیستم عامل گوشی خود، اقدام به دانلود و نصب آخرین نسخه تلگرام کنید.

دانلود تلگرام

دانلود تلگرام

بعد از نصب تلگرام، با ورود به آن، این صفحه برایتان باز می شود.

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

با لمس گزینه ی start messaging به صفحه ی زیر انتقال پیدا می کنید. در اینجا باید شماره ی خود را وارد کنید. از آنجایی که لوکیشن شما ایران شناسایی می شود، برنامه پیش شماره ی ایران را می آورد.

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

اما شما قصد استفاده از شماره مجازی تلگرام (Telegram) است؛ پس باید به پیش شماره دقت کنید. پیش شماره ی کشور شماره مجازی تلگرام (Telegram) خود را در قسمت اول و شماره مجازی تلگرام (Telegram) خود را در قسمت دوم وارد کنید. به عنوان مثال شماره مجازی زیر متعلق به انگلستان است. پس از  عدد ۴۴+ به عنوان پیش شماره استفاده می کنیم و شماره ی اصلی را در قسمت دوم وارد می کنیم.

در این مرحله لازم است، کد تایید ارسال شده را وارد کنید. پس کد مربوط به شماره مجازی تلگرام (Telegram) که خریداری نموده اید را در این صفحه وارد کنید.

حال وارد حساب کاربری شماره مجازی خود شده اید.با ورود به این صفحه نیاز است نام حساب کاربری خود را انتخاب کنید. در قسمت بالایی نام و در قسمت پایینی نام خانوادگی خود را وارد کنید.

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

پس از اطمینان از نام کاربری انتخابی خود، فلش پایین سمت راست را لمس کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. با ورود به حساب کاربری این پیام نمایش داده می شود که حاوی قوانین تلگرام است. با لمس گزینه ی accept، حساب کاربری در دسترس شماست.

شماره مجازی تلگرام (Telegram)

 

برای افزایش امنیت حساب کاربری شماره مجازی تلگرام خود، روی لینک زیر کلیک کرده تا با روش های افزایش امنیت حساب کاربری تلگرام (Telegram) آشنا شوید.

افزایش امنیت حساب تلگرام

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

اشتراک گذاری مطلب

تاکنون ۶ نظر ثبت شده است.

  1. سلام و درود
    بنده شماره مجازی تلگرام خریداری کردم ولی هیچ پیامی نیومده

  2. باسلام و خسته نباشید،چطوری میتونیم با سایت شما شماره هایی که میخرم ازشون دوبار کد تایید تلگرام رو بگیرم

    • سلام، ممنون
      با خطوط پشتیبانی هماهنگ بفرمایید در صورتی که خط سفارشیتون این امکان را داشته باشه راهنماییتون خواهیم کرد.

  3. سلام
    شماره مجازی تلگرام بدون ریپورته؟

© کلیه حقوق برای وبسایت شماره جهانی محفوظ بوده استفاده از آن بر اساس قانون انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد.